تبلیغات در اینترنتclose
آموزش تولید محتوا - نیوسئو
چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 5:52 قبل از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 9
نویسنده پیام
fns4565 آفلاین


ارسال‌ها : 70
عضویت: 29 /1 /1395

تشکر شده : 1
آموزش تولید محتوا - نیوسئو

آموزش تولید محتوا و سئو محتوا، در بهبود رتبه وب سایت ها در گوگل به شدت تاثیرگذار است، بازاریابی محتوا نیز نقشی غیر قابل انکار دارد. همواره امیر قمصری در مباحث مرتبط با آموزش سئو حرفه ای نیوسئو به درصد تاثیرگذاری محتوا و سئو آن در سئو سایت اشاره کرده است که حدود 30% می باشد.
مسئله تولید محتوا آنقدر مهم است که
Gary Illyes (یکی از مدیران ارشد گوگل) در اواخر سال 2017 درباره بهترین روش های سئو سایت که وب مسترها باید بدانند چنین گفت:

“به طور کلی، بهترین روش سئو، تولید محتوای باکیفیتی است که در اینترنت پخش شود.”
تعداد زیادی از افرادی که دست به تولید محتوا می زنند، بیشتر مطالب عمومی را تولید می کنند، اکثر آن ها با دستورات زبان آشنایی کامل دارند و درک می کنند که چگونه ساختار بر روی محتوا تاثیر می گذارد. هر چند که بزرگ ترین چالش تولید کننده محتوا این است که چگونه از این دانش به طور صحیح استفاده کند و از مسیر صحیح منحرف نشود.
فرآیند بهبود تولید محتوا برای یک نویسنده بیشتر از آن که باعث تولید محتوای بهتر شود، کمک می کند که از نظر جنبه فکری سریعتر و به طور موثرتر رشد کند. اما این غیر منطقی است که فکر کنیم می توانیم مهارت یک تولید کننده محتوا را بدون داشتن دستورالعمل کافی، بهبود دهیم. در واقع باید در انتخاب یک تولیدکننده محتوا خوب فاکتورهای زیادی را مدنظر قرار دهیم که در ذیل به مهمترین های آن اشاره می کنم.
دوستان عزیز نیوسئو برای اینکه بتوانید مطالب باکیفیتی را همیشه در اختیار داشته باشید باید نویسنده خود را با مهارت ها و وظایف کارشناس تولید محتوا آشنا کنید..
دوره آموزشی تولید محتوای دیجیتال حرفه ای نیوسئو
آموزش کامل تولید محتوا نیوسئو به عنوان پرطرفدارترین سرفصل از تمام سرفصل های آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ مطرح بوده و بازار بسیار مطلوبی در سراسر جهان دارد. علاوه بر موضوع مذکور از متحصصین تولید و سئو محتوا، همواره به عنوان موثرترین افراد در تیم سایت های بزرگ و مشهور نام برده می شود.
تعداد جلسات: 2
مدت زمان جلسه: 120 دقیقه
استاد دوره تولید محتوا: امیر قمصری
تعداد نفرات شرکت کننده: یک نفر – خصوصی
این دوره تولید محتوای نیوسئو برای چه کسانی مناسب است:
  • افرادی که می خواهند به شغل تولید محتوا بپردازند
    [*]
    مدیران یا صاحبان سایت ها
    [*]
    کارشناسان تولید محتوا
    [*]
    خبرنگاران
    [*]
    مشاوران حوزه کسب و کار و بازاریابی
    [*]
    افرادی که علاقه مند به کسب درآمد از اینترنت هستند
    وجه تمایز نسبت به سایر دوره های آموزش تولید محتوا

  • مدرس این دوره فردی است که بیش از 8 سال از زندگی خود را به مطالعه و بررسی دقیق سئو و تاثیر آن بر افزایش 50 برابری بازدید و درآمد سایت ها گذرانده است و مشاور ده ها سایت برتر ایران در زمینه سئو و مدیر برند شماره یک سئو ایران می باشد.
    [*]
    فایل صوتی دوره رکورد شده و تقدیم شما می شود.
    [*]
    مدرس دوره بیش از ده سال در حال تولید محتوا در سایت های گوناگون بوده است و تجاربی فوق العاده را در این عرصه با شما در میان خواهد گذاشت.
    [*]
    پس از دوره، یک جلسه 60 دقیقه رایگان جهت پرسش و پاسخ حضوری به ارزش 400.000 تومان به شرکت کنندگان هدیه می شود.
    توانمندی های دانشجویان، پس از دوره:

  • تولید و سئو محتوا و کسب درآمد به صورت حضوری و غیر حضوری

  • راه اندازی کسب و کار جدید و پردرآمد اینترنتی

  • استخدام در تمامی سایت ها و شرکت های برتر اینترنتی ایران

  • توانایی کسب درآمد میلیونی از اینترنت در هر زمان و هر مکان

  • بالا آوردن عبارات کلیدی پررقابت و برتر به رنک یک گوگل

  • نحوه برگزاری:
    1. غیر حضوری از طریق اسکایپ

    2. حضوری در مشهد و تهران

    3. به تیم تولید محتوا حرفه ای خود بگویید که چه چیزی را نمی دانند
      برای آن که یک نویسنده محتوای سایت بتواند تاثیرگذاری موثری بر روی مخاطب داشته باشد، قبل از هر چیز، باید با تمام توانایی های خود آشنا شود. همچنین باید مخاطب خود را بشناسد. اما مهم ترین نکته آن است که بداند کدام ساختار نگارشی می تواند بزرگ ترین کمک را به او در عرصه تولید محتوا داشته باشد.
      به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که نباید بلافاصله از یک نویسنده جدید و تازه کار برای تولید محتوا استفاده کنید. زیرا لازم است که او ابتدا به درک خوبی از انتظارات و جایگاه شرکت و کسب و کار شما برسد. هم چنین باید درک کند که تمرکز شما بیشتر بر روی چه موضوعی است تا بتواند برای آن مطلب بنویسد.
      یکی از بهترین راه ها برای این کار آن است که از یک نفر (به عنوان مثال محقق و جست وجوگر تیم خود) که اطلاعات کافی در رابطه با شرکت و کسب و کار شما و نیز حوزه فعالیت آن را دارد، بخواهید تا به نویسنده جدید اطلاعات کافی را بدهد و به سوالات او پاسخ دهد تا بطور کامل با خواسته ها و استراتژی تولید محتوای شما آشنا و با آن سازگار شود.
      نمونه سوالاتی که باید در اختیار نویسنده محتوا بگذارید:
    4. در حال حاضر چه فردی فضای کسب و کار را رهبری می کند و در مورد آن استدلال می کند؟ چرا؟

    5. چگونه این فضا سبب کسب درآمد می شود؟

    6. طرح چه نوع ایده هایی از نظر شرکت ممنوع است و نمی توان در مورد آن ها بحث کرد و چرا؟

    7. طرح چه نوع ایده هایی معمولا مورد پذیرش قرار می گیرد و چرا؟

    8. چه قوانین، محدودیت هایی برای فضای کسب و کار وجود دارد؟

    9. چه گروهی از کاربران و مخاطبان جذب این فضا می شوند؟ آن ها در مورد چه چیزی به جست و جو می پردازند؟

    10. چگونه میزان موفقیت شرکت در این فضای کسب و کار اندازه گیری می شود؟

    11. ارائه لیستی از رقبا برای مشاهده و مطالعه آن ها
      تعداد بسیار کمی از نویسندگان محتوا دست به تولید و انتشار محتوایی می زنند که از درستی آن با خبر نیستند و یا این که در مورد میزان اعتبار و کیفیت منبع آن اطلاعی ندارد.
      به جای آن که نویسندگان و تولید کنندگان محتوا بیشتر وقت خود را صرف انتشار محتوای بی کیفیت و نادرست کنند، باید به مطالعه و تحقیق در رابطه با دیگر رقبا و مطالبی که منتشر می کنند بپردازند. بهترین بخش این کار این است که می توانید لیست رقبا به همراه نقاط قوت و ضعف آن ها را در اختیار افراد تازه کار در تولید محتوا قرار دهید تا آگاهی آن ها را افزایش دهید.
      برای مثال فردی را برای تهیه لیستی از ده رقیب و نویسنده برتر در زمینه کسب و کار خود منصوب کنید. از او بخواهید که نویسندگانی که مطالب آن ها بیشتر مورد توجه است را شناسایی کرده و دلایل آن را مشخص کند. این نویسندگان می توانند افرادی باشند که مطالبی در سایت های رقیب منتشر می کنند و یا خود به صورت مستقل در شبکه های اجتماعی و پادکست ها دست به انتشار مطلب می زنند. همچنین از نویسندگان خود بخواهید که مطالب رقبای شما را مورد مطالعه قرار دهند و آن ها را دنبال کنند تا متوجه شوند که برای تولید یک محتوای با ارزش در زمینه کسب و کار خود دقیقا باید به چه نکاتی توجه کنند.
      در نهایت، نویسندگان محتوا باید به ارزش ها و ویژگی ها توجه کنند تا بتوانند با انتشار مطالب باکیفیت و معتبر، شما را در عرصه رقابت نگه دارند و در نهایت پیروز کنند. همچنین باید یک تولیدکننده محتوا به نکات ارزشمندی که از سوی رقبا نادیده گرفته شده است، توجه کند و برای برتری بر آن ها در تولید محتوا به کار بگیرد.
      یکی از مواردی که کمک فراوانی به نویسنده محتوا می کند، آگاهی دادن نسبت به نکات زیر است:
    12. چگونه می توانیم یک موضوع مشابه را از نظر خودمان منتشر کنیم و حتی بهتر آموزش دهیم؟

    13. چگونه می توانیم عمیق تر وارد یک دیدگاه متفاوت شویم و آن را ارائه دهیم؟

    14. چگونه می توانیم مراحل را ساده تر آموزش دهیم؟

    15. چگونه می توانیم محتوای ارزشمند تر و بهتری را نسبت به رقبا ارائه دهیم؟

    16. آموزش تولید محتوا با سنجش عملکرد
      یک کارشناس تولید محتوای وب سایت با هر سطحی از مهارت، باید یک آنالیزور باشد. در دراز مدت، نکته ای که باعث می شود تا عملکرد یک نویسنده محتوا بهبود پیدا کند و موثرتر به تولید محتوا بپردازد سنجش میزان موفقیت خود است. برای بهبود هنر نویسندگی، نیاز است که به ارزش ها و اطلاعات با اهمیت توجه کنید تا به هدف برسید.
      تجزیه و تحلیل ترافیک می تواند در مواردی که داری ابهام بالا هستند مانند محتوا و تعییرات عملی ناگهانی آن، موثر باشد. این اطلاعات به نویسنده می گوید که آیا کاربران مطلب را می خوانند یا نه و چقدر با مطلب درگیر هستند. همچنین این اطلاعات این امکان را می دهد تا نویسنده محتوا متوجه شود که آیا مخاطب هدف را درست تشخیص داده است یا نه. علاوه بر آن چقدر مطلب برای مخاطب هدف مفید بوده است.
      در واقع این اطلاعات کمک می کند تا نویسنده نسبت به مطلبی که نوشته است آگاهی پیدا کند و خود را در تولید محتوا بهبود دهد. برای بدست آوردن این اطلاعات می توانید از ابزار بسیار توانمند Google Analytics استفاده کنید.
      منبع : وب سایت نیوسئو


    امضای کاربر : به زبان ساده سئو وب سایت علمی است که به وسیله آن وب سایت شما می تواند در نتایج موتورهای جستجوگر از جمله گوگل نمایان شده و افزایش ترافیک داشته باشد. برای یادگیری و آموزش سئو به صورت کاملا حرفه ای میتوانید از فیلم آموزش سئو در وب سایت نیوسئو استفاده نمایید.
    سئو سایت، همواره جزء 3 شغل پردرآمد دیجیتال مارکتینگ در تمام دنیاست و به همین دلیل است که دوره آموزش سئو به شدت مورد استقبال کارشناسان، طراحان و صاحبان سایت ها قرار گرفته است.





    سه شنبه 01 مرداد 1398 - 09:18
    نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
    ارسال پاسخ



    برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


    پرش به انجمن :